Forum Forum absolwentˇw ekonomii zaocznej 2006/2009 OWSIIZ w Olsztynie Strona G│ˇwna Forum absolwentˇw ekonomii zaocznej 2006/2009 OWSIIZ w Olsztynie
Forum absolwentˇw Ekonomi zaocznej rocznik 2006/2009 - Olszty˝ska Wy┐sza Szko│a Informatyki i Zarz▒dzania w olsztynie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Na poczatku bylam milo zaskoczona ze on dalej chce to ciagna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum absolwentˇw ekonomii zaocznej 2006/2009 OWSIIZ w Olsztynie Strona G│ˇwna -> Seminarium dyplomowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Frajer

PostWys│any: Žro 19:56, 09 Kwi 2014    Temat postu: Na poczatku bylam milo zaskoczona ze on dalej chce to ciagna

to moze zmien kierunek i date, i lec ze mna do Shannon ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie si─Ö i trwajcie w g┼éod├│wce nie spos├│b ogl─ůda─ç go przez 5 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak ktos wyzej napisal, czas pokaze,,, powodzenia

To słuchaj gina, każdy ma wybór [link widoczny dla zalogowanych] istne szambo!!!!POLECAM
W rozmiarówce polskiej byłoby to 65E mniej więcej no i to mnie na 100% utwierdziło że to był genialny pomysł! I ciesz sie tymi chwilami z rodzinka! 4,5 kg Przeczyscila mnie i to tak konkretnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Witaj otco Eurydyke dziekuje za zaproszenie na to forum No niesty za ka┼╝d─ů blondynk─ů lataj─ů.... dzieki Na czyj koszt ? Trzeba tylko dobrze t─ů prac─Ö zorganizowa─ç i odpowiednio rozdzieli─ç zadania, no i wsp├│┼épracownik├│w, kt├│rzy te zmiany popr─ů. ale znudzila mnie ta szostka:/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja ju┼╝ mam dosy─ç ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i dobrze jest zala─ç krecika wrz─ůc─ů wod─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale przeciez s─ů te┼╝ inni lekarze, jeden tam nie pracuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť ta jutro inna.
jeszcze kilka dni temu moje włosy były stosunkowo długie ( jak na kręcone włosy xD ) ...
Albo je┼Ťli s─ů komplikacje - to mus, bo ratowa─ç zycie przecie┼╝ trzeba.
ja byłam sama, nikt nie wie że byłam już, nawet mama
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy nie mozna sie zarazic czyms??
Zrobi─Ö mu jeszcze smarowanie i b─Ödzie zupe┼énie bezg┼éo┼Ťny.

W kazdym razie zauwa┼╝y┼éam, ze im d┼éuzej ─çwicz─Ö, tym mniej si─Ö m─Öcz─Ö -najgorzej byo na samym pocz─ůtku. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] my-z-zasypianiem-przyczyny-zapobieganie-leczenie-/
Mi─Ö┼Ťnie i sk├│ra sta┼éy si─Ö bardziej napr─Ö┼╝one i czuj─Ö si─Ö o niebo lepiej ! Witam chce zaczac jakis sensowny i dobry kurs fryzjerski w przysz┼éym roku...czy ktos moze skonczyl kurs w placowce Gabriel w Kaliszu? PYTAM BO MAM NAJBLIZEJ DO POZNANIA. Coraz l┼╝ej Pozdrawiam serdecznie! [link widoczny dla zalogowanych]
Total (24 hrs) - tu wpisz 24, bo tyle godzin ma cykl dzie┼ä\\noc Dziiidziuuuch gdzie jestes?! nie wiem czy to sila autosugetii, ale mam dreszcze, heh. A sk─ůd jeste┼Ť albo czy szukasz tylko ze swojej okolicy czy z przesy┼ék─ů mo┼╝e by─ç i do jakiej kwoty napisz to mo┼╝e co┼Ť znajdziemy Chcialabym poznac wasza opinie w kwestii gdzie mozna poznac fajnego, inteligentnego mezczyzne. Zniweluje b├│li poprawie ich wygl─ůd. Mama wczoraj mnie obcie┼éa mam kr├│tkie w┼éosy na g├│rze i na dole d┼éugie..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oby tak dalej.
mama blizniak├│w - za chwile i sta┼Ť tez zakuma napewno , jeszcze troche cierpliwo┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ech..

A ka┼╝dy problem jest tylko kolejn─ů lekcj─ů dla nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] etyczny_energetic_kolo_5kg_bk7569.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rodzice ich wychowali w inny sposob niz sa wychowani europejczycy.
[link widoczny dla zalogowanych]

z g├│rnej parti cia┼éa jestem zadowolona chod┼║ przyznam ┼╝e po dw├│ch tygodniach chodzenia na basen najwi─Öcej schud┼éam chyba z buzi i szyi haha, poprostu mam wyra┼║niejsze rysy twarzy nie wiem po ilu miesi─ůcach dojde do celu, ale mam nadzieje ┼╝e w wakacje moja fa┼édka i grube uda si─Ö zmniejsz─ů trzymam kciuki za pozosta┼ée dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych] Wygl─ůda┼éam koszmarnie, staro, ┼║le mi w ciemnych kolorach.
W Polsce- w moim regionie- podobno tez sniegu jeszcze nie ma, ale mam nadzieje, ze to kwestia kilku dni...My wyjezdzamy w sobote wali mnie to Aha jeszcze jedno ...studio jest bardzo w clubowym stylu POLECAM!!! [link widoczny dla zalogowanych] bo nie dosc ze to stres sam w sobie,to sa razem z toba np. [link widoczny dla zalogowanych]
Gosiulkaaaaaaa MAM TO NA OBU NADGARSTKACH, CHODZE NA REHABILOTACJE TZN MASA┼╗ WIRORY,LASERYI NIE NOSZE CI─ś┼╗AR├ôW I POWOLI USTEPUJE. Je┼Ťli nast─Öpnego dnia b─Öd─Ö mia┼é ci─Ö┼╝ki dzie┼ä w pracy a w czasie tych (24 - 6.30) godziny snu nie mog─Ö kilka razy zasn─ů─ç mam si─Ö wspom├│c lekiem nasennym imovane, tylko wtedy, bo te leki uzale┼╝niaj─ů. Tutaj czuc juz wiosne i zaczelam nawet niesmialo marzyc o urlopie... wiec czekalam na nie z dusza na ramieniu.... Zgadzam si─Ö z poprzedniczk─ů co do tych wystapie┼ä w samej koloratce ......... W ma┼éych salonikach strach sie ba─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
MAm pro┼Ťb─Ö, je┼Ťli mo┼╝esz napisz z jakiej wagi startowa┼é┼Ť stosownie do wzrostu ( je┼Ťli Ci to ni eprzeszkasza na forum )

poza tym na 2006 rok juz nie masz raczej co liczyc bo juz sie wyczerpala pula jak pisalam na innym topicu
[link widoczny dla zalogowanych]
agazaa W ko┼äcu m├│j dentysta, z uprawnieniami chirurga, zobowi─ůza┼é si─Ö ┼╝e to usunie.
[link widoczny dla zalogowanych]
to przykro mi ze tak uwazasz i masz kompleksy na tle swoich bioder
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zycze ci powodzenia i chcialabym zebys w koncu napisala cos pozytywnego...na jakikolwiek temat.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem ju┼╝ uprzedzona do przypadkowych fryzjer├│w dlatego wola┼éabym i┼Ť─ç do sprawdzonego. [link widoczny dla zalogowanych] co do srodk├│w przeciwbolowych to pyta┼éam si─Ö dziewczyny od kt├│rej kupi┼éam L a ona tez bierze ze mozna tak samo z tabletkami antykoncepcyjnymi nie koliduj─ů ,nie radz─ů tylko z antybiotykiem wtedy trzeba odstawi─ç
Tomek i Krzysiek co noc ┼Ťni─ů mi si─Ö! Przyznam ze od jakiegos czasu z pewnym niepokojem Troszke si─Ö rozpisa┼éam, szczerze m├│wi─ůc mog┼éabym tak pewnie jeszcze pisa─ç,.. jeste┼Ťcie po 30 a ja po 40 te┼╝ szukam kole┼╝anek na wsp├│lne pogaduchy i wypady je┼╝eli nie jestem za stara to kontakt 792080263 5 - sz├│sta [link widoczny dla zalogowanych]
* tipsy french (z bia┼éa ko┼äc├│wk─ů), Oczywi┼Ťcie kilkugodzinne odci─ůganie nic nie da┼éo- guzek mia┼é si─Ö dobrze. Jutro wzi─Ölam sobie wolne, ale we wtorek nie wiem jak to bedzie w pracy. Chodzi o cos zupelnie innego Atkins w swoich ksiazkach podkresla caly czas zeby wegle rozbijac na porcje w ciagu calego dnia. No co, starsi panowie ta┼äcz─ů, to taka zasuszona babeczka te┼╝ chyba mo┼╝e, nie? Kocham to uczucie, ale tak samo nie wiem cyz robi─ç to podczas okresu.. Mo┼╝e masz racj─Ö.
Zabrak┼éo jej farby na prz├│d to zamiast dorobi─ç stwierdzi┼éa ┼╝e te w┼éosy z ty┼éu b─Öd─ů tu spada┼éy i jakby jeszcze ten prz├│d zrobi┼éa to by by┼éo za du┼╝o.
[link widoczny dla zalogowanych]
po zabiegu nie posz┼éa┼Ť na solarium, czy te┼╝ saun─Ö.
pusz─ů si─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum absolwentˇw ekonomii zaocznej 2006/2009 OWSIIZ w Olsztynie Strona G│ˇwna -> Seminarium dyplomowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin